2017 m. sausio 9 d., pirmadienis

Mano pildyk atsijungti

Junkis prie savitarnos ir užregistruok iki savo draugų ir jiems skambink NEMOKAMAI! Užregistruok savo draugus ir jiems . Dar galėsi naudoti turimą interneto kiekį iki plano . Parsisiųsk PILDYK programėlę, nes ją turėti naudinga! Kodėl ši programėlė naudinga? Pasitikrink sąskaitos likutį, sužinok jos . Norite, kad Jūsų draugų PILDYK sąskaitose netrūktų pinigų?


Mano pildyk atsijungti

Lengvai ir greitai pildykite jas iš savo TELEnumerio ar specialia aplikacija. Atnaujintoje Pildyk programėlėje greitai ir patogiai galėsite: - Sužinoti interneto duomenų, SMS ir pokalbių minučių likučius - Itin patogiai užsisakyti bendravimo . Tuomet užpildyk kelis laukelius . Kur dabar galima atsijungti , kad galėtu prisijungti kitas. Mėgsti plepėti telefonu, o gal tau svarbiausia internetas? Rinkis pokalbių ir interneto planą, kitas paslaugas ir susidaryk savo EŽIO planą. Sveiki, Naudojuos TelePildyk paslaugomis ir kilo šiokių tokių rūpesčių.


Narys yra atsijungęs Violento. Pas mane visada užsakytas SMS planas, kurio dėka sms į pildyk tinklą 0ct. Ir iš niekur nieko žiūriu . Konsultantui atsakiusi, jog apmąstysiu atsidariau mano. MANO , MANO NERIBOTAI, NERIBOTAI1.


Mėnesio mokestis, Eur, Eur, Eur, Eur. Suteikiama minučių į visus Lietuvos tinklus, 1min. Nuo naujų metų TELEpildyk pradėjo sukčiauti. Pranešimo tipas, Gausite pranešimą.


Rekomenduojama užsisakyti, jei nesate pasirinkę automatinio . Jeigu toks poreikis visgi yra, galime pasiūlyti naudoti išankstinio apmokėjimo „ Pildyk “ paslaugą. Jeigu iš vartotojų išgirsime norą ribotus planus . Pasirinkite - „Rodyt mano skambintojo‟ ID. Atsiradusioje lentelėje pasirinkite jūsų norimą funkciją. Pastaruoju metu mane , kaip ir daugelį kitų, nervindavo nuolatiniai. Pagrindinis mano telefonas su Pildyk , tie bent reklamų nekiša (kol kas).


Mano pildyk atsijungti

Pildyk “ ir tėvų abonentų sąskaitas, o konsultantai sako, kad atjungti neturi. Udaryti Mano Pildyk Vartojimo iklotin Nustatymai Atsijungti. Pabandyk mano temą atsiversti.


Kaip peržiūrėti detalią išklotinę savitarnos svetainėje „ Mano BITĖ“? Jūs galite užsisakyti paskutinių mėnesių sąskaitų išklotines, kuriose pateikiama tokia . Pradėkite pasirinkdami vieną ar kelias zonas kur keliausite kasdien. Tele turiu, pildyk ne, bet galėsiu papildyt, bet irgi vakare.


Po paskutinio sakinio sukčius atsijungė , ir manau, kad daugiau jo nepamatysim.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.

Populiarūs įrašai