2017 m. spalio 20 d., penktadienis

Tele2 savitarna

Tele2 savitarna

Viskas apie sąskaitas, sutarties pratęsimą, kredito limitą, mokėjimus, savitarną bei kitus aktualius klausimus. Mano Teleyra visiems privatiems bei verslo klientams skirta savitarnos svetainė. Registracija į savitarną bei naudojimasis ja yra NEMOKAMAS.


Ataskaita apie naudotas. Jei niekada nesinaudojote savitarna , rinkitės Registruotis. Jei nauodojate PILDYK išankstinio mokėjimo kortelę - junkitės į mano. Nuo šiol naudokitės savitarna telefone su visais jos funkcionalumais, tiesiog telefono naršyklėje surinkite adresą mano. TELEyra populiariausias Lietuvoje telekomunikacijų operatorius, teikiantis paslaugas už mažesnę kainą.


Jeigu nematote sąskaitų ir informacijos apie kitus tel. Jūsų numeris (kuriuo prisijungėte prie savitarnos ) neturi administratoriaus teisių t. Jei sąskaitą gaunate: savitarnoje mano. Ten nemokamai teikiamos išklotines už praėjusius 12 . Sąskaitos apmokėjimo būdai. Jei gyvenate užsienyje, rekomenduojame mokėti per e. Kiekviena mokėjimus surenkanti . Mano PILDYK ir Mano TELEsavitarnos svetainėse patogu užsisakyti, pakeisti ar . Telesalone ar klientų aptarnavimo centro.


Tele2 savitarna

Paslaugos atnaujinamos prasidėjus naujam mėnesiui arba padidinus limitą skambučiu į klientų aptarnavimo centrą arba savitarnoje. Kredito limito sumą sudaro . Savitarnoje sąskaitos pateikiamos apie kalendorinio mėnesio dieną, paštu - sąskaitos pasieka vėliau (nuo mėnesio vidurio). Jei turite papildomų klausimų dėl.


Visos TELEakcijos telefonams, mokėjimo planams ir kitoms paslaugoms. Nepraleiskite progos pasinaudoti geriausiais pasiūlymais! Juk kam mokėti daugiau? Veikia ne visuomet korektiškai, todėl . MANO TELEsavitarnoje.


Mokėjimo plano keitimas. Plano keitimas yra nemokamas. Veiksmas sėkmingai įvykdytas. Išsirink būdą ir lengvai papildyk. Sveiki, mielai Jums atsakysime.


Parašykite mums laišką per savitarną , adresu mano. Ruošiantis perėjimui prie euro, šiandien nuo val. Centro „Mano Kaunas“ siunčiamose sąskaitose pateikiamas tik būsto adresas be vardo ir pavardės. Tele“ ir išankstinio mokėjimo paslaugos . Tokia sąskaita turi tokią pačią juridinę . Jūsų turimas mokėjimo planas suteikia neribotus pokalbius ir SMS, . Tai pat pasitikrinau ir savitarnoje , savitarna rodė tą patį ką ir mobilioji.


Atvykite į artimiausią „Telia“ saloną ir perkelkite . Priinstalino javascryptų tele tai dabar nerodo Yvlui kaip pasipildyt sąskaitą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.

Populiarūs įrašai